Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Voiko myymälän tuotteita varata?

Vastaus: Voi ainoastaan niin, että tekee tilauksen ja laittaa toimitustavaksi 'nouto myymälästä'.

Kuinka kauan kestää saada tuotetta jota ei ole varastossanne?

Vastaus: Jokaisen tuotteen kohdalla kerrotaan saatavuusaika-arvio verkkokaupan puolella. Yleisin saatavuus varastosta loppuneelle tuotteelle on 5-15 arkipäivää, mutta pyrimme saamaan loppuneita tuotteita mahdollisimman pian lisää varastoon.

Voiko tilauksen toimittaa eri osoitteeseen kuin mitä väestötietorekisterissä on ilmoitettu?

Vastaus: Mikäli tilaus maksetaan verkkomaksun kautta, voi toimitusosoitteeksi laittaa erin osoitteen, mitä tilaajan tiedoissa on. Klarna ja Collector vaativat, että toimitus- ja maksutiedot täsmäävät väestötietorekisterin tietoihin, joten näiden maksutapojen kanssa toimitusosoitetta ei voi muuttaa.

Haluaisin palauttaa tilaukseni tai siihen sisältyvän tuotteen, mitä teen?

Vastaus: Ottakaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@tuontitukku.fi , niin teille annetaan palautusta tarvittavat tiedot. Tiedot löytyvät myös etusivulta kohdasta "Toimitusehdot -> palautusehdot ja tuotevaihdot".

Ostamani tuote on vioittunut ja siinä on takuuta vielä jäljellä, mitä teen?

Vastaus: Ottakaa ensisijaisesti yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@tuontitukku.fi , niin teille neuvotaan miten huollon kanssa tulee toimia.

Tilasin tuotteita ja valitsin maksutavaksi Klarnan, mutta lasku ei ollut tilauksen mukana. Miten saan sen?

Vastaus: Klarna lähettää laskun tilauksen yhteydessä ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen, kun tilaus on toimitettu. Mikäli laskua ei kuitenkaan ilmesty sähköpostiin, ottakaa yhteyttä osoitteeseen info@tuontitukku.fi, tai puhelimitse asiakaspalveluun, puh. 010-2296220.

Tilasin tuotteita ja valitsin maksutavaksi Collectorin, mutta lasku ei ollut tilauksen mukana. Miten saan sen?

Vastaus: Collector lähettää laskun tilauksen tekohetkestä katsottuna seuraavan kuun loppupuolella, joten laskun saamiseen voi mennä jopa 6 viikkoa aikaa. Mikäli laskua ei tämänkään ajan kuluttua ole saapunut, ottakaa yhteyttä osoitteeseen info@tuontitukku.fi, tai puhelimitse asiakaspalveluun, puh. 010-2296220.

Paljonko maksavat toimituskulut ulkomaille?

Vastaus: Verkkokaupassa näkyvät toimituskulut koskevat Suomeen tehtäviä toimituksua. Ulkomaille lähtevien tilausten toimituskulut katsotaan tapauskohtaisesti. Ulkomaille lähtevissä tilauksissa suositellaan ottamaan yhteyttä osoitteeseen info@tuontitukku.fi.  / When you want sending abroad, please contact us by email info@tuontitukku.fi .