Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Voiko myymälän tuotteita varata?

Vastaus: Tuotteen voi varata tekemällä tilauksen verkkokaupasta ja toimitustavaksi valitaan "nouto myymälästä".

Kuinka kauan kestää saada tuotetta jota ei ole varastossanne?

Vastaus: Jokaisen tuotteen kohdalla kerrotaan saatavuusaika-arvio verkkokaupan puolella. Yleisin saatavuus varastosta loppuneelle tuotteelle on 5-15 arkipäivää, mutta pyrimme saamaan loppuneita tuotteita mahdollisimman pian lisää varastoon.

Voiko tilauksen toimittaa eri osoitteeseen kuin väestötietorekisterissä ilmoitettu osoite on ?

Vastaus: Mikäli tilaus maksetaan verkkomaksun kautta, voi toimitusosoitteeksi laittaa poikkeavan toimitusosoitteen (maksaja eri kuin vastaanottaja). Klarna ja Collector vaativat, että toimitus- ja maksutiedot täsmäävät väestötietorekisterin tietoihin, joten näiden maksutapojen kanssa toimitusosoitetta ei voi muuttaa.

Haluaisin palauttaa tilaukseni tai siihen sisältyvän tuotteen, mitä teen?

Vastaus: Ottakaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@tuontitukku.fi , niin teille annetaan palautukseen tarvittavat tiedot. Tiedot löytyvät myös etusivulta kohdasta "Toimitusehdot -> palautusehdot ja tuotevaihdot".

Ostamani tuote on vioittunut ja siinä on takuuta vielä jäljellä, mitä teen?

Vastaus: Ottakaa ensisijaisesti yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@tuontitukku.fi , niin teille neuvotaan miten tuotteen vaihdon tai huollon kanssa tulee toimia.

Tilasin tuotteita ja valitsin maksutavaksi Klarnan, mutta lasku ei ollut tilauksen mukana. Miten saan sen?

Vastaus: Klarna lähettää laskun tilauksen yhteydessä ilmoittamaanne sähköpostiosoitteeseen, kun tilaus on toimitettu. Mikäli laskua ei kuitenkaan ilmesty sähköpostiin, ottakaa yhteyttä osoitteeseen info@tuontitukku.fi tai puhelimitse asiakaspalveluun puh. 010-2296220.

Tilasin tuotteita ja valitsin maksutavaksi Collectorin, mutta lasku ei ollut tilauksen mukana. Miten saan sen?

Vastaus: Collector lähettää laskun tilauksen lähetyksestä katsottuna seuraavan kuun loppupuolella, joten laskun saamiseen voi mennä jopa 6 viikkoa aikaa. Mikäli laskua ei tämänkään ajan kuluttua ole saapunut, ottakaa yhteyttä osoitteeseen info@tuontitukku.fi, tai puhelimitse asiakaspalveluun, puh. 010-2296220.

Paljonko maksavat toimituskulut ulkomaille?

Vastaus: Verkkokaupassa näkyvät toimituskulut koskevat Suomeen tehtäviä toimituksia. Ulkomaille lähtevien tilausten toimituskulut ovat tapauskohtaiset riippuen tuotteesta/tuotteista. Ulkomaille tehtävistä tilauksissa voitte ottaa yhteyttä osoitteeseen info@tuontitukku.fi.  

When you want sending abroad, please contact us by email info@tuontitukku.fi .